۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه


كانون تئاتر دانشكده ي علوم اجتماعي با نمايشنامه خواني " مرگ و دوشيزه " -Death and The Maiden- چهارشنبه هفتم بهمن سال جاري، ساعت 5 بعد از ظهر در سالن جنبي ابن خلدون ميزبان علاقه مندان مي باشد.
كارگرداني اين كار كه اثر آريل دورفمان است را زهرا اصغري بر عهده دارد و با حضور زهرا اصغري ، رامين موحدي پور ، نريمان سلمان محمدي و اميد منصوري اجرا خواهد شد.
لازم به ذكر است فيلمي نيز با چنين عنواني توسط رومن پولانسكي نيز كارگرداني شده است . [اينجا]
*

جلسه ي نقد و بررسي مجوعه ي شعر " اين نام از بيماري مزمني رنج مي كشد. " نوشته ي رضا كرد بچه ، روز چهارشنبه 7 بهمن در فرهنگسراي آفتاب (كودك) با حضور منتقداني چون ابوافضل پاشا ، علي سطوتي قلعه و ايليا ديانوش برگزار خواهد شد.
براي كسب اطلاعات بيشتر به وبلاگ شخصي آقاي كرد بچه مراجعه كنيد. [اينجا]
*
به پيشنهاد يكي از اعضاي كامروز - نغمه - اعضاي كامروز مي توانند سه شنبه يا چهارشنبه درنمايشگاه نقاشي " ميلاد شير بيشه" در گالري هنر واقع در در خيابان دكتر شريعتي، تقاطع اتوبان صدر، شماره 1716 گرد هم آيند ، آثار شيربيشه سوررئال و مفهومي اند و اين نخستين نمايشگاه اين هنرمند است.
اين نمايشگاه تا ششم بهمن ماه سال جاري از ساعت 11 تا 21 داير مي باشد.


۱۰ نظر:

سعید گفت...

WAOOooo
چه خوشگل شدی امشب ...

دستت درد نکنه ، خیر از جوونیت ببینی ، خدا یک در دنیا و 100 در آخرت بهت بده ...

خوشحال شدم بعد از 30 ، 40 روز بالاخره UP شد.
نفسم گرفته بود ، نفس ... نفس ...

خیلی خیلی ... ممنون از زحمتی که کشیدی مامان بانو !

-------------------
من هیچ کدومشو نمیتونم بیام.
بهتون خوش بگذره اگه رفتین.
من فیلم (" مرگ و دوشيزه-Death and The Maiden ) دیدم، فیلم خوبیست
البته نمونه ایرانی هم داره.
(روز بر میاید) که "بیژن میر باقری" ساخته و یکتا ناصر ، امیر آقایی و داریوش فرهنگ بازی کردند

------------------
از نغمه (لئونغمه)هم تشکر میکنم که با این خبر باعث شد یه تکونی به اینجا وارد بشه ، هر چند هر 2،3 ماه یک بار اینجا سر میزنه

mohsen ghorbani گفت...

vai khili alie khili ziba shoode

BānØØЎê ĢĦām گفت...

سلام
چقدر اينجا خوب شد.
در مورد نمايشگاه نقاشي دير اطلاع رساني كرديد نمي رسم برم.
راجع به برنامه هاي روز چهارشنبه هم اگه تمرين نداشتيم مي رم حتما.
ممنون

سعید گفت...

باسلام
دوستان امتحانات داره تموم میشه و بهونه ای برای کار تئاترمان نداریم.
امتحان من که 11/11 تمومه.امتحان شما چی؟
هفته آینده هماهنگ میکنیم ببینیم همدیگر رو تا هم دیداری تازه کنیم و هم دوباره شروع کنیم چرخاندن چرخ *کامروز* را

سعید گفت...

یادم رفت
الان دیدم
سارا ح دستت خیلی خیلی درد نکنه برای لینکهای که اضافه کردی.
خیلی خوب شده ، ممنون

ُُSetareye KamNoor گفت...

وبلاگ خیلی عالی شده دست همه ی بچه های کامروزی درد نکنه ... بالاخص مسئول وبلاگ .
ممنون به خاطر اضافه شدن این همه لینک ، وبلاگمون من رو یاد اون جمله می ندازه که می گفت " ... هر روز بهتر از دیروز"
باید بگیم :
" وبلاگ کامروز هر روز بهتر از دیروز "
:دی

-------------------------

راستی امتحان من شنبه 10 بهمن تموم میشه

!NaGham گفت...

من 3ماه یکبار سر می زنم؟ کم لطفی می فرمایید سعید...
من 28 ام تموم می شه امتحانام!
کی ی ی ی ی باورش می شه؟؟؟؟؟
مرگ و دوشیزه جالبه. اما من تازه فهمیدم ایرانی هم داره!
راستی من یه سوال دارم مسئول وبلاگ ساراس؟ اگه آره که پس چرا سارا اون بالا نوشته : "چقدر اينجا خوب شد." ؟! دو نقطه دی! :ِ خوب منم باید بدونم بالاخره...
در هر صورت هرکی هست دمت گرم. دستت درد نکنه :) خسته نباشی مرسی عالیه:)
بچه ها کارای جشن واره رو رفتین؟؟ 2 روز بیشتر نمونده هااااااا

سعید گفت...

به به... لئونغمه گرجیانچی!
آخه نغمه عزیز ، واقعا 2 ماه یک بار کامنت(نظر) ثبت میکنی.
خودت رو بذار جایه من ، من خودم اگه 2 ماه یک بار کامنت بذارم تو چی فکر میکنی ؟
فکر نمیکنی که هر 2 ماه یه سر به وبلاگ میزنم و یه کامنت ثبت میکنم!
اگه واقعا به وبلاگ زود به زود سر میزنی و فقط کامنتات رو 2 ماه یک بار ثبت میکنی ، من از تو (لئو نغمه) معذرت خواهی میکنم و ببخشید که ناحق این حرف رو گفتم.
باز هم لطف کردی و خبر اون نمایشگاه رو اطلاع دادی. ممنون

یک نگاه به کامنتها بنداز ببین چند نفر از اعضای این گروه دوستداشتنی (!) ما کامنت ثبت کردن (من ، کیان ، سارا ، لئونغمه و یک غریبه)!
پس بقیه چی؟
سارا و کیان که به وبلاگ رسیدگی میکنند،
من هم که خودم رو نخود هر آش میکنم،
و تو (لئو نغمه عزیز)که هر 2 ماه کامنت میذاری و یک غریبه (غریبه بیشتر از خیلی از دوستان از گروه خبر داره)
به من حق بده که کمی(فقط کمی) ناراحت و دلخور بشم.این حق رو میدی؟

سارا دیده کسی کامنت نذاشته خودش غیر مستقیم از وبلاگ تعریف کرده(که غریبه فکر نکنه اینجا کسی نمیاد)
بنده خدا سارا و کیان که برای چه کسانی دارن زحمت میکشند؟!
______________
اگه منظورت جشنواره تئاتر که من و رامتین و سهیل فقط 3 ، 4 عدد تئاتر خیابانی دیدیم که خیلی باحال بود و اگر جشنواره فیلم منظورت بود که من و رامتین و سهیل بلیط گرفتیم و هر روز فیلم میبینیم و جای دوستان مخصوصا شما(شمای که به وبلاگ سر میزنید) خیلی خالیه و فیلم "به رنگ ارغوان" فوق العاده بود

_____________________

ببخشید که کمی تندروی کردم ولی واقعا داره حالم از این اوضاع به هم میخوره.

ُُSetareye KamNoor گفت...

سعید جان بچه ها امتحان دارن بنده خداهانمیتونن کامنت بذارن ، چرا انقدر جوش میاری !؟
ایشالله امتحانا که تموم شه اوضاع بهتر میشه ...

------------------

نغمه جان ایشالله همگی بتونیم نمایشنامه ی خوبی رو که قراره گروه انجام بده سر موقع به اتمام برسونیم و آماده شیم برای کارای بعدی .

------------------

راستی از ترکیب لئو نغمه گرجیانچی خیلی خوشم اومد سعید :دی (وینک)

مارمولک گفت...

خيلی خوب شده قالبش من که خيلی حال کردم!:دی نمی دونم من چه قد بی مسئو ليتم مگه نه؟!!!
خب من آماده ام شروع کنيم!