۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

مراسم بزرگداشت استاد فریدون مشیری




با توجه به پیشنهاد یکی از اعضای گروه کامروز (سارا جنیدی) و استقبال اعضا از این پیشنهاد اولین قرار گرد هم آمدنمان بعد از تاسیس گروه کامروز گذاشته شد .
در همین راستا مطلب زیر برگرفته از وبسایت امرداد نیوز می باشد :



"" آيين بزرگداشت فريدون مشيري، فردا ٢٥شهريور ماه در فرهنگسراي رسانه برگزار خواهد شد.
انجمن فرهنگي بيستون برگزاركننده‌ي اين آيين است. به گفته‌ي امين محمودي، دبير اين انجمن، برنامه از ساعت ١٦ آغاز و تا ١٩ ادامه خواهد داشت.
برگزاري اين آيين بر دوش كانون شعر انجمن فرهنگي بيستون است و به گفته‌ي محمودي، اين كانون قرار است هر ماه آيين بزرگداشت يكي از سرايندگان ملي ايران برگزار كند كه بزرگداشت مشيري، نخستين از اين دسته بزرگداشت‌هاي ماهانه است.
برنامه‌ي موسيقايي به سرپرستي يونس محمودي، نمايش و پخش نماهنگ و فيلم كوتاهي از فريدون مشيري از برنامه‌هاي اين آيين است.
در مراسم بزرگداشت فريدون مشيري اين شاعر ملي و معاصر، حسين وحيدي نيز به‌عنوان سخنران، شركت دارد.
امين محمودي درباره‌ي مناسبت اين بزرگداشت، گفت: «شهريور , ماه ادب و ادبيات است به‌ويژه اين كه ٢٧ اين ماه در گاهشمار كشور با نام روز شعرو ادب فارسي، نامگذاري شده‌است.»
برپايه‌ي سخنان محمودي شركت همه‌ي دوستداران در اين آيين، آزاد و رايگان است و دوستداران براي شركت مي‌توانند از ساعت ١٦ در در فرهنگسراي رسانه به نشاني ميدان وليعصر، ابتداي بلوار كشاورز، جنب سازمان انتقال خون، تالار همايش‌هاي فرهنگسرا، حاضر شوند. ""




کامروز :
قرار شده است اعضای گروه کامروز در ساعت 16 درست در وسط بلوار کشاورز و در مقابل فرهنگسرای رسانه منتظر یکدیگر باشند تا در آیین بزرگداشت استاد گرامی , فریدون مشیری شرکت کنند .

لطفا اعضای گروه کامروز از این دست پیشنهاداتشان را در بخش نظرات مطرح کنند تا در صورت موافقت دیگر اعضا خبر آنرا در وبلاگ کامروز قرار دهیم .

همچنین در صورت توان , هر یک از اعضا در بخش نظرات همین پست اعلام کنند در مراسم بزرگداشت فردا حضور دارند یا خیر .



۲۰ نظر:

کیان گفت...

من که هستم ایشالا ...

سهیل گفت...

منم که نمیتونم بیام

BānØØЎê ĢĦām گفت...

سهيل چرا!!!!؟؟؟؟
*
منم مي آم دوستان

مشهود گفت...

شرمنده!
اگه بخوام بیام، باید برا مامانم کلی اتود بزنم؛ تازه فردا انتخاب واحد هم دارم.
خدا رو چه دیدی! یه دفعه دیدین سورپریزتون کردم و اومدم.

BānØØЎê ĢĦām گفت...

مشهود سعي كن بيايي
اتود هم نزن
بگو مي رم بزرگداشت فريدونمشيري
به همين راحتي:دي

مهران گفت...

سلام کامروزیا

منم به احتمال زیاد یعنی 80% میام
اما اگه هم روم به دیوار نتونستم بیام ناراحت نشین ( آخر اعتماد بنفسم )

رامتین,یک کامروزی گفت...

حالا از حق نگذریم کامروزیا اخر اعتماد به نفسنا یکی میگه شاید سورپرایزتون کردم اون یکی می گه ناراحت نشین نیومدما :دی ولی خارج از شوخی من یکی که با اومدن تک تکتون خوشحال میشم و با نیومدن هر کدومتون ناراحت. در زمن لطفا در پوست خود نگنجید چون منم فردا میییییییاااااااااام هووووووررااااا :دی

کیان گفت...

کجا بودیم ! آها .. !
عزیزان کامروزی , من هم گفتم میام که ! چقدر سوال می کنید ازم ؟ آره هستم بابا !
میدونم همتون به خاطر من میاید و اگه نباشم , شماها هم بدون من هیچجا نمیرید !! واسه همین گفتم میام و الا میلی به حضور نداشتم ؟!
من عاشق فن هام هستم !
I love my fans
(در این هنگام دستانش را باز می کند و بوس می فرستد برای حضار !)

رامتین شکلاتی گفت...

اره خب تو نری هیچ کی نمیره امتحانش مجانیه کیان جان :دی

Mh-elegant گفت...

به شدت سلام
من هم به احتمال 51% میام
ضمنااز کامروزی های عزیز عاجزانه تقاضا دارم یکی این کیان رو تحویل بگیره...
نگران خودکشی های بعدیش هستیم

شادی گفت...

من نمی تونم بیام شرمنده

مهران گفت...

ایول...
امروز کامروزیا 3 بار ... زدن

تو هر 3 مورد بنده از خجالت آب شودم .


کبیر تو مغازه و وسط مهدکودک

رامتین شکلاتی گفت...

راست میگه مهران امروز روز بد شانسیه کامروزیا بود نخندید مگه نمی بینی امیر کبیر دااااره مییییییمیره

عليرضا UNITED ARMY گفت...

دوستان عزيز كامروزي ... جهاني شدنتونو تبريك مي گم :دي

پيشنهاد مي كنم بچه هاي كامروز در اقدامي نمادين براي روز قدس همگي با هم شركت كنند. نا سلامتي هنرمندينا :دي

ولي جدا" اين كار رو بكنيد ... اين تظاهرات خيلي مهمه ... بعد كوتايي كه به عزل مصدق منجر شد مردم تو خونه موندن و 15 سال مجبر شدن هيجي نگن ... اين بهترين فرصته نشون بديم بيشماريم ... پيشنهاد مي كنم اگه قراره شركت كنيد تو تظاهرات همتون با هم يه جا قرار بذاريد و برين

BānØØЎê ĢĦām گفت...

بچه ها خوش گذشت امروز خيلي

رامتین شکلاتی گفت...

همین تویی دیگه علیرضا که سر در اخور استکبار کردی جوونا رو تحریک به اختشاش می کنی .دست بردار ای خس و خاشاک :دی

رامتین شکلاتی گفت...

اره خیلی خوب بود مخصوصا حلیمش کامروزیایی که نیومدن از دستشون رفت

کیان گفت...

بنده هم کلی حال کردم امروز حای کسایی که نیومدن خالی بود .
در ضمن دلشون بسوزه رفتیم حلیم خوردیم آقا چه حلیمی ؟!

مهران گفت...

آره تو مهد کودک هم رفتیم تازه امیر کبیرم کشتیم

عليرضا UNITED ARMY گفت...

رامتين شكلاتي من اعتراف مي كنم كه سر در آخور اسرائيل داشتم و هم زمان دست در جيب آمريكا و پول بود كه مثل پارو ميريختن تو حساب بانكيم كه شما رو دعوت به اغتشاش كنم ... از عموم ملت ايران طلب عفو ميكنم ... هرچه گفتيم حز حرف دوست چرت و پرتي بيش نبود ( يا يه شعري تو همين مايه ها كه تو دادگاه يكي خوند) :دي