۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

تشییع پیکر استاد مشکاتیان








" استاد پرویز مشکاتیان در تاریخ ۳۰ شهریور سال ۱۳۸۸ در منزلش در تهران و در سن ۵۴ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت
, پیکر استاد بزرگ موسیقی ایران، پرویز مشکاتیان، روز پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰ صبح از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود. "

خبر فوق خبری بود که جامعه ی هنر ایران را دچار حیرتی عمیق کرد , در همین راستا برخی از اعضای گروه کامروز در روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر این استاد عالیقدر موسیقی ایران حضور خواهند داشت .
ساعت حضور : نه و سي دقيقه ....مكان :جلوي درب تئاتر شهر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این استاد گرامی به آدرسهای زیر مراجعه کنید :

وبسایت رسمی استاد مشکاتیان

ویکی پدیا

۷ نظر:

BānØØЎê ĢĦām گفت...

ممنونم از اطلاع رساني
حتما شركت خواهيم كرد

رامتین شکلاتی گفت...

من با این حال که نمیشناسم ولی شرکت می کنم چون به هر حال یک هنرمند بوده . روحش شد و یادش گرامی

مهران گفت...

من هم ممنونم از اطلاع رسانی دوستان کامروزی [ وظیفه ام اینکه شرکت کنم ] و جا داره از دست دادن این هنرمند والا مقام رو به جامعه هنری تسلیت عرض کنم . روحش شاد و یادش گرامی باد.

واقعا"

کاشکی صاحب هنر را این....

عليرضا UNITED ARMY گفت...

احسنت احسنت !!! خوشم مياد هميشه در صحنه ايد :دي

راستي دوستان كامروزي سه شنبه ي هفته بعد ( 7 مهر ) قراره برا موسوي جشن تولد بگيريم تو يوني ... حتما" بيايد شركت كنيد ... مراسم تو دانشكده فني هستش ( كه البته ممكنه ما صنايعي ها تو دانشكده خودمون برگزارش كنيم و نيايم فني ) ... ساعت برگزاري رو هم بعدا" اعلام ميكنم بهتون

سبز باشيد و سربلند

شادی گفت...

من هم حتما فردا شرکت می کنم ولی افسوس که یکی دیگه از هنرمندان بزرگمون یعنی استاد سنتور ایران رو ازدست دادیم
روحش شاد

BānØØЎê ĢĦām گفت...

بدرقه سبز خالق" همراه شو عزيز"، فردا ساعت 10 صبح، مقابل تالار وحدت

کیان گفت...

من حتما در مراسم این بزرگمرد سنتور جهان شرکت می کنم .

یادش برای همیشه در قلبهایمان می ماند