۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

برای اولین بار در سطح خاور میانه اتفاق افتاد :




اجرای غیر قابل باور و دیدنی 20 نقش توسط دوهنرمند جهاني !
این اجرا که احتمالا به زودی و به طور خصوصی برای اعضای گروه کامروز اجرا خواهد شد در زمره ی خود بی بدیل است , این دو جوان ایرانی و البته کامروزی با اجرای فوق العادشان تمام توجه کارشناسان جهان ایران و غرب را به خود جلب کرده اند.
با اینکه بازدید برای عموم کامروزی ها رایگان اعلام شده , اما برای رزرو و یا تهیه بلیط در روز اجرا به شعب منتخب کامروز مراجعه کنید، همچنین بهای بلیط ها متعاقبا توسط روزنامه های کثیر الانتشار اعلام خواهد خواهد شد

برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده ی بسیار دور به وب سایت کامروز مراجعه کنید.

۱۶ نظر:

Sam گفت...

اول :دی

Sam گفت...

سلام کامروزیا

واقعا" خوشحالم که این دوستان عزیز کامروزی نه تنها در جهان بلکه در ایران ( جمله رو داشتی ) هم تونستن با شکست دادن حریفاشون مقام اول مسابقات جهانی " کی بازیگر ؟ من بازیگرم؟ شما بازیگری ؟ آنها بازیگرند ؟ " رو کسب کنن من این پیروزی رو ابتدا به مقام ...ری و سپس به ملت همیشه در صحنه ایران تبریک عرض میکنم به امید روزی که هیچ کودک با استعدادی به خاطر مسائل اجتماعی از بازی کردن جا نماند ( کانون بازیگران کامروز " کبک " )

BānØØЎê ĢĦām گفت...

هي سلام برو بچ كامروز!
اوه بابا كولاك كردن اين دو عضو كامروز !
در سطح خاورميانه و جهان كار مي كنن :دي
من مي خواستم بگم يه واقعيتي رو!
اين دو هنرمند زير دستان ما رشد و نمو پيدا كردن :ويــــــــنك

شادی گفت...

وای یعنی ممکنه بلیتش گیرم بیاد!!!!ببخشید یه سوال داشتم شما رزو اینترنتی هم دارین؟؟؟؟؟

رامتین شکلاتی گفت...

من واقعا از این استقبال بی نظیر شما برای تهیه ی بلیط خیلی خوشحال شدم و امید وارم نمایش ما لایق شما عزیزان باشه و می خواستم یه خبر خوب بدم که بازیگر محبوب شما یعنی سهیل در روز نمایش یه هدیه ی مخصوص برای شما داره و اونم پوستر خودش همراه با امضاست

BānØØЎê ĢĦām گفت...

واي آقاي رامتين با من عكس مي گيريد!!
واي اگه اسلام دست و بال منو نبسته بود الآن شما رو در آغوش مي كشيدم هنرمندان :دي

رامتین شکلاتی گفت...

بله عکس میگیرم ولی مورد های دیگه نه چون به هر حال ما هنرمندیم و بعدا تو جامعه ی هنری برامون بد میشه :دی

Sam گفت...

ااااااا .. اینجا چه خبره ؟

شما با من عکس بگیر و در ضمن به من نگاه کن

هنوز هیچی نشده با آجی آدم عکس میندازن

BānØØЎê ĢĦām گفت...

لوووول
قربونت برم داداشي
با داداشم عكس بگيريد انگار با من گرفتيد :دي

سعید (دانی) گفت...

سلام بر کامروزیهای که از هر انگشتشون هنر میباره...!
اگه آبدارچی , درختی یا جسدی یا .... برای نمایشتون خواستین روی من حساب کنید.
ههههوووو....برای عکس گرفتن شئونات اسلامی را رعایت کنید.

رامتین شکلاتی گفت...

این سم که کامنت گذاشته کیه؟ نه تنها باهاش عکس نمیندازیم اگه بلیط هم خریده بلیطو ازش پس بگیرید دو برابر پول رو هم بهش بدید تا نیاد.سعید جان بعد از نمایش بیا صحبت کن شاید بتونم یه کارایی برات بکنم

Sam گفت...

آقای رامتین شکلاتی شما باید از خدات باشه که با دوتا بازیگر هالیوودی ( من و آجییم ) عکس میگیری

1- شما هروقت داری صحبت میکنی و عکس میگیری به من نگاه کن
2- یی خورده پول برام بیار
3- غذا هم برام بیار
4- جات خالی دیشب خوراک پنگوئن زدیم
5- سورتمم پنچل شده حال ندارم
6- بابا این ریاحی و عزیز آقا چه آدم های باحالی
7-.....

Mh-elegant گفت...

سلام کامروزیا...

و اما بعد...

من از همین تریبون اعلام می کنم این دو کلاه بردار هم اکنون تحت تعقیب اند و از مال باختگان و هنرمندانی که با روح لطیفشون بازی شده عجزانه تقاضا دارم با شماره ی 12345 تماس بگیرند و شکایات خودشون رو علنی کنند.

با تشکر، واحد رسیدگی به شکایات کامروز

مشهود گفت...

هپی تایمه دیگه؟

علیرضا UNITED ARMY گفت...

وااااااااااااااااااااو ... بچه ها امشب بی بی سی یا سی ان ان رو دیدن ؟؟؟ داشت یه فیلم از اجرای بی نظیر استاد عبدالرامتین کرامت اللهی رو به انضمام مصاحبه ی اختصاصی ایشان نشون میداد ... ایشون صریحا" اعلام کردند که خط فکری براشون در اولویت هستش و یک فصل بطور قرضی در کامروز بازی می کرده و به زودی به تیم محبوبش باز خواهد گشت :دی

رامتین گفت...

هر چی داش علی بگه