۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

گزارش بازديد از نمايشگاه نغمه



هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود ...
صحنه پیوسته به جاست ...

خرم آن نغمه که مردم ...
بسپارند به یاد ...



چهاردهم آبان ماه هشتاد و هشت روزی که اعضای کامروز حضور به هم رسانیدند در نمایشگاه هنرنمایی الوان یکی از اعضای خود ...
روزی که از میان رنگهای سیاه و سپید ، رنگین کمانی درخشیدن سر گرفت ، رنگین کمانی با نام نغمه که نغمه ی امید و روشنی سر داد ...
نغمه ای از آوای خوش بهار و صدای خندان باران ... نغمه ای رها ...
گلهایی تصویر کرده بود با رنگهایی از میان بوستان عشق که رایحه اش پر کرد مشاممان را ...
گلهایی کاغذی که عطر عشقش کوچه باغ های کاهگلی دل هایمان را سبز نمود ... سبز ِ سبز برای همیشه ...

و حال تنها آنچه باقیست تا بر زبان قاصرمان بیاید دلهره ایست با نام افتخار به تو " ای نغمه کامروزی "

۱۹ نظر:

kamrooz گفت...

روز جمعه حدود ساعت 5 بعد از ظهر جناب آقاي سهيل اعرابي براي بازديد به نمايشگاه نغمه رفتند.

BānØØЎê ĢĦām گفت...

واي نغمه جونم كلي لذت برديم
عالي بود
تو بهتريني دختر ِ خوب
*
هر كس نرفته واقعا از دست داده!
*
و حال تنها آنچه باقیست تا بر زبان قاصرمان بیاید دلهره ایست با نام افتخار

رامتین گفت...

نغمه خیلی عالی بود خیلی
عشق را می توان دید از پس نقاشی هایت و می توان مهربانی را لمس کرد
به قلب مهربانت افتخار می کنیم ای نغمه ای دوست و ای یار کامروزی ما

کیان گفت...

عشق رو در نقش آفتابگردانی آبرنگی دیدم ...
در گلدان گلهایت ...
در نگاه منتظر قاب نقاشیهایت ...
در سکوت ِ فریاد صفت رنگهایت ...
.
.
و حتی ...
و حتی در دیوار سفیدی که قاب ِ منتظر ِگل ِآبرنگی ِِ گلدانت را محکم به خود نگه داشته بود ...

-----------

نغمه جان خیلی خوشحالمون کردی ...
امیدوارم همیشه موفق بمونی دوست خوبمون.

کیان گفت...

وای نغمه جان .... !!!!!
کامنتهای پست قبلیت رو همین الآن خوندم !!!!
تو خیلی مهربون و خوبی ...
همونطور که رامتین هم گفت ، ما به تو افتخار میکنیم ... ما افتخار میکنیم که دعوتمون کردی ... ما افتخار میکنیم که دوست خوبی مثل تو داریم ...

Sam گفت...

زندگی ما پر ز سفید و سیاهی ، تو عین رنگ..... لمس سکوت...اوج نگاه
رنگ به وسعت رنگ
زندگی با تو رنگی ، پر ز حس دیدن زیبایی
مثل حس نادیدۀ عشق ، در اوج ، در بینهایت

دل ما بارانی و پر مه
تو شدی خورشدی ما ، نغمه
---------------------------
واقعا" خیلی بهت افتخار میکنیم و من دیگه از محبتت تو کامنت های قبلی واقعا" کم آوردم فقط تایید فرمایشات دوستان دیگر و بس

یه دونه ای
همیشه موفق و سبز باشی

سعید گفت...

در تایید فرمایشات دوستان...
رک بگم، من نه نقاشی بلدم نه میفهمم. بخاطر صمیمیت تو(نغمه عزیز) حس کردم خودم این آثار رو خلق کردم و به خودم افتخار کردم(ببین چه توهمی به من دادی)
و با تشکر مجدد و دوباره از هنرمند نوظهور لئونغمه داوینچی...

مشهود گفت...

فاز، فاز کامنتِ ادبیه؟
داشته باشین اینو!
ــــــــــــــــــــــــــ
" ای مطرب دل، زان نغمه ی خوش
این مغز مرا پر مشغله کن"
که کرد پر مشغله ما را، نگاهت.
کُما گونه بود تصادفِ رنگت با سپیدی کاغذ!
"غزل" گونه بود بازار مکاره ی اسپانیولیَت،
گرم بود با هُرمِ نگاه و حیله ی قلمت.
غرق شد،
با حقیقت برخورد کرد
و باز مستغرق شد روح،
در درهمتنیدگی رویا و واقعیت؛
دارلن، مادر دارلن، نغمه، مونولوگ، نگاتیوی بود رد شونده از قابها.
هستیم در هنرت که تو نیز سهمی داری در زندگیمان و قدر دانیم آن را که "دوستان در هوای صحبت یار زر فشانند و ما سر افشانیم"
_____________________________
و نیز این که ادبی نوشتن، نشان از سلوکِ معنوی نیست.

مشهود گفت...

چند سوال:
چرا الناز گل دستشه؟
کی این گل رو بهش داده؟
حیا نکردید خانوم غزال اطمینان رو به عکس دعوت نکردید؟
چرا من انقدر قدم بلند می زنه؟
نکنه من هم جزوی از اون قابها هستم؟

کیان گفت...

مشهود جان ! سوالاتت رو به ترتیب پاسخ میدم :

1- نمیدونم !
2- نمیدونم !
3- نمیدونم !
4- اینم شد سوال ؟ خب قد من هم توی این عکس خیلی بلند تر از مقدار واقعیشه !!
5- نمیدونم !

اگه باز هم سوالی مونده تعارف نکن ، حتما بپرس !

Sam گفت...

مشهود جان ! سوالاتت رو به ترتیبی که کیان میگه پاسخ میدم :
1- میدونم ! نمیگم!
2- میدونم ! نمیگم!
3- میدونم ! نمیگم!
4- میدونم ! نمیگم!
5- میدونم ! نمیگم!
6- میدونم ! نمیگم!
7- میدونم ! نمیگم!
8-...
اگه بازم سوالی بود از کیان بپرس ، چون من میدونم ! نمیگم!

رامتین شکلاتی گفت...

مشهود حالا من جواب های درست رو بهت می گم چون از روی کلید سوالا نگاه کردم
1.چرا گل دستش نباشه
2.این گل رو خودش خریده اخه کی به الناز گل میده!!!
3.اصلا خانم اطمینانی در کار نبود و فقط اوردن اسم او برای کشیدن افرادی مثل تو به نمایشگاه بود که تعداد افراد بازدید کننده زیاد بشه
4.به خاطر اینکه قد بقیه زیادی کوتاهه
5.نکنه تو جزیی از اون قابها هستی

مشهود گفت...

مهران جان! من به جوابات جواب می دم:
1- اگه تو می دونی، پس اون گله بی خود کرده که دستِ النازه، اگه نمی گی پس من بی خود کردم اینجا کامنت میذارم.
2-اگه تو می دونی که کی اون گلَ رو به الناز داده، پس تو بی خود کردی که اونجا همینطوری وایسادی، اگه هم نمی گی پس رامتین بی خود کرده اینجا کامنت می ذاره.
3-اگه تو می دونستی که خانوم اطمینان تو عکس نیستن پس اون یارو بی خود کرده که به الناز گل داده، اگر هم نمی گی که چرا از ایشون دعوت نکردن که در عکس حاضر شن، پس کیان بی خود کرده که "نمیدونه".
4- اگه تو می دونی که من قدم بلند می زنه، پس من بی خود کردم که قدم بلنده؛ اگر هم نمی گی که من قدم بلند می زنه پس اونی که عکس گرفته بی خود کرده که خانوم اطمینان رو به عکس دعوت نکرده با اون بابای فاشیستش.(ضمیر "ش" به عکاس بر می گردد)
5-اگه تو می دونی که من هم جزوی از قابها هستم پس اون اسلحه بی خود کرده که تو دستِ ساراست؛ اگر هم نمی گی پس اون چیه تو دستِ الناز؟

ناشناس گفت...

چه سوالات جالبی مطرح شده و چه جوابهای جالبتری
بذار من بگم جوابارو:
1- احسان نبوده
2- عکاس کی بوده
3-قد کی بلند نبوده
4- پس اگه اینانبوده پس چی بوده
5- نتیجه خیلی قریبه ...
6- نتیجه را از گزینه 1 دنبال کنید

ناشناس گفت...

چه سوالات جالبی مطرح شده و چه جوابهای جالبتری
بذار من بگم جوابارو:
1- احسان نبوده
2- عکاس کی بوده
3-قد کی بلند نبوده
4- پس اگه اینانبوده پس چی بوده
5- نتیجه خیلی قریبه ...
6- نتیجه را از گزینه 1 دنبال کنید

ناشناس گفت...

چه سوالات جالبی مطرح شده و چه جوابهای جالبتری
بذار من بگم جوابارو:
1- احسان نبوده
2- عکاس کی بوده
3-قد کی بلند نبوده
4- پس اگه اینانبوده پس چی بوده
5- نتیجه خیلی قریبه ...
6- نتیجه را از گزینه 1 دنبال کنید

ناشناس گفت...

چه سوالات جالبی مطرح شده و چه جوابهای جالبتری
بذار من بگم جوابارو:
1- احسان نبوده
2- عکاس کی بوده
3-قد کی بلند نبوده
4- پس اگه اینانبوده پس چی بوده
5- نتیجه خیلی قریبه ...
6- نتیجه را از گزینه 1 دنبال کنید

NaGham گفت...

in aXe unja kheilyyy bahal shod!
ajab jamEy darym ma KAaMROOZYHA
KOLYYYY bahalim na? :D
inHAMe matne adabyo shery ke inja neveshtyn yani inke HAMEeee honarmandymaaa
aSan eftekhar mikonam be khodemoon
inaei ke be man migan ye doone bashyo dokhtare khoobo davinchyo mehraboono inaaa... HAMASH
khodetoonin! :D
bayad beGam KE matnatoono Save kardamo KOLy leZat bordam
Cheghad aXemooooon khooob shode babaaa!!!!!a

NaGham گفت...

hala ke hame javab dadan manam javabeto miDam mashhood Jan
:
elnaz ke Gol dastesh nisS! age hasS chera man nemibinam! aGe doroogh miGam begoo doroogh miGy!(jorAt dary begooO
!!!!
2.HarkesSy mitoone inkaro karde bashe ma 2nbalesh hasTm peidash konim.peygirye masAle ba ma! albate age Goly dar kar bashe
3. javaby nadaram bady lotfan!i
4.Shoma baraye inke rooye sandaly eistadeayd (barkhalafe baghye)
5. ekhtyar daryn Ghab ha jozvy az Shoma hastand. madareke katbysham roo nemoodar Mojoode
!
!ajaaaB