۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

تئاتر "ميهمان ناخوانده " + بزرگداشت "مهدي سحابي" + محاكمه در خيابان


دوشنبه 2 آذر ماه ، نمايشنامه ي "مهمان ناخوانده" نوشته ي اريك امانوئل اشميت ، ترجمه ي تينوش نظم جو و به كارگرداني فرشته احمدي در تالار فردوسي دانشكده ي ادبيات دانشگاه تهران ، به صحنه مي رود.
اعضاي كامروز نيزبه دعوت يكي از اعضاي خود ( سارا حدادي) طبق قرار قبلي ساعت 4 مقابل درب اصلي دانشكده ي فني ( پرديس تهران ) حاضر مي شوند.
*
مراسم بزرگداشت زنده‌ياد «مهدي سحابي» مترجم و هنرمند نقاش، فردا ،دوشنبه 2 آذر ماه سال جاري ساعت 15:30 در تالار باستاني پاريزي دانشكده ادبيات دانشگاه تهران برگزار مي شود.
در اين مراسم، بهرام دبيري، جواد مجابي، ليلي گلستان و خشايار ديهيمي، علي اصغر حداد درباره آثار تجسمي، ادبي و شخصيت اين هنرمند و مترجم فقيد سخنراني خواهند كرد.
به دعوت از يكي از اعضاي كامروز ( سارا حدادي) كامروزي ها مي توانند ساعت 3 در جلوي درب ِ اصلي دانشگاه تهران حضور به هم برسانند.


*
دوستان كامروز به دعوت يكي از اعضايش ( رامتين كرامتي) به اتفاق براي ديدن فيلم "محاكمه در خيابان" آخرين ساخته ي مسعود كيميايي با بازي محمد رضا فروتن ، نيكي كريمي ، حامد بهداد ، شقايق فراهاني ، پولاد كيميايي فردا _ 2 آذر_ در سينما سپيده ساعت 10 حضور به هم خواهند رساند.
در ضمن شايان ذكر است عكاس اين فيلم "بابك برزويه " مي باشد .
آدرس سينما سپيده : خيابان انقلاب، نبش وصال شيرازي
*
كامروز نوشت : از دوستان عزيز خواهشمندم جهت اطمينان به همراه خود كارت ملي و كارت دانشجويي داشته باشند.

۳۳ نظر:

BānØØЎê ĢĦām گفت...

سلام
من هم سينما مي آم ساعت 10 پيشتونم
هم بزرگداشت عمو مهدي هستم
و هم تئاتر
مي بينمتون

رامتین گفت...

من هم هر سه مورد رو شرکت می کنم
در ضمن برای بازیگرای فیلم باید اسم هنه رو اورد و بعد نوشت
و حامد بهداد
فقط حامد بهدادو عشقه
البته عشق به بازی محمدرضا فروتن که جای خود داره
فقط حامد بهداد

رامتین گفت...

استاد بازیگزی حامد بهداد را عشق است

رامتین گفت...

فقط حامد بهداد
هنر بازیگری=حامد بهداد
عشق=حامد بهداد
سوپر استار=حامد بهداد

رامتین گفت...

حامد بهداد
حامد بهداد
حامد بهداد
حامد بهداد
حامد بهداد

سهیل گفت...

بهترین بازیگر ایران = حامد بهداد

سعید گفت...

فقط به خاطر حامد بهداد میام و فیلم رو میبینم

MGH22 گفت...

salam doosetoon daram khili
hif azam doorid
khili goolid hamatoon
darbarei in film ye chizaii shenidam yani yeki az kesaii ke khili khafan too kare filme ...
chizi nemigam darbarash ke haleshoo bebarid
vali darkol khili goolid:D

ناشناس گفت...

وواااااااااا...
من قبلی رو ننوشتم! کی جای من نوشته خودش دستشو ببره بالا ؟
ما تو گروه عامل نفوذی نداشتیم!!!

ولی من هم حامد و محمد رضا دوست دارم ولی فقط بخاطر دوستان عزیز میام سینما چون مسعود کیمیایی دوست ندارم.

سعید گفت...

وواااااااااا...
من قبلی رو ننوشتم! کی جای من نوشته خودش دستشو ببره بالا ؟
ما تو گروه عامل نفوذی نداشتیم!!!

ولی من هم حامد و محمد رضا دوست دارم ولی فقط بخاطر دوستان عزیز میام سینما چون مسعود کیمیایی دوست ندارم.

ببخشید دوبار شد ، دستم اشتباهی خورد

مشهود گفت...

ایول ایوله.....ایول
حامد جون یله...... ایول
از رضا سره (منظور رضا گلزاره)....ایول

به دلیل استفاده از الفاظ رکیکِ این هوادار آتشین معروف به عبدالرامتین،لیدر کانونِ هواداران حامد بهداد، از نوشتن باقی شعارها معذوریم.

Kian گفت...

من هم مثل سعید عزیز به هیچ عنوان علاقه ای به دیدن فیلمهای آقای کیمیایی ندارم ، اما حتما در این برنامه ی کامروزی شرکت خواهم کرد ...
بزرگداشت استاد سحابی هم میام ولی بدلیل مشکلات عدیده یکم با تاخیر ...
تئاتر رو هم که اصولا نمیشه نیام ... !!!

Sam گفت...

سلام به کامروزیان همیشه در صحنه ،

با بغص خوانده شود :
من نمتونم بیام سینما چون فردا امتحان دارم
من نمتونم بیام بزرگداشت استاد سحابی چون فردا امتحان دارم


من... من نمی تونم... نیام تئاتر چرا که امتحان داشتن دلیل بر تئاتر ندیدن نیست.
راسنی ببخشید که دیر کامنت گذاشتم چون اینترنتم خراب شده از صبح

خیلی خیلی دوستون دارم امیدوارم خوش بگذره سینما ...

شادی گفت...

شرمنده منم نمی تونم هر سه شو بیام چون :
2 شنبه تا ساعت 12:30 دانشگاهم
چون فردا :
1)امتحان میان ترم دارم
2)تحقیق مهم دارم که هنوز براش هیچ غلطی نکردم و فردا باید تحویلش بدم
3)کار عملی نرم افزاری دارم که اونم هنوز انجام ندادم

دیگه اینکه هزارتا بدبختی دارم گند بزنن به این شانس من!!!!!!!!!!!!

در ضمن من امروز مجید رو توی دانشگاه دیدم گفت که فردا روز آخرشه ، کلی اعصابم خورد شد کاش سه شنبه می رفتیم بچه ها(شدیدا در حال گریه)

MGH22 گفت...

inam dar hale geryash :(

kamrooz گفت...

براي گذاشتن كامنت قوانين وبلاگ نويسي را رعايت كنيد .
*استفاده از القاب و صفات نامناسب توهین رکیک و افترای واضح چه به اشخاص حقیقی و چه به هویت های مجازی فعال در وبلاگ كامروز ممنوع است.
** استفاده از نام افراد چه حقوقي چه حقيقي ممنوع مي باشد.

Sam گفت...

مرسی از کامروز برای یادآوری این نکات مهم که خیلی وقت ها یادم میره

رامتین گفت...

فقط قسمت های بازی محمدرضا فروتن و حامد بهداد قابل دیدن بود و ارزش داشت

بانوی غم گفت...

فیلم کلا فیلم قوی و اموزنده ای بود

سهیل گفت...

پولاد کیمیایی از همه بهتر بازی کرد

سعید گفت...

بازی محمدرضا فروتن در این فیلم از بازی های مارلون براندو هم قوی تر بود

mgh22 گفت...

in film khili shadid falsafi bood khili zehnam mashghoole
alan moshakhase

BānØØЎê ĢĦām گفت...

روزي روزگاري فرياد زدم بزرگ شويم ، اما انگار آناني كه مدعي بزرگي اند هيچ گاه ياد نخواهند گرفت!
كودك كه بودم يادم دادند اشتباهاتم را تكرار نكنم
حتي اگر لحظه اي مي خواهم به كودكي هاي پاك برگردم ، يادم ميآيد اشتباهاتم را تكرار نكنم.
آدم بزرگ ها چقدر عجيبند! اشتباه كه مي كنند ، پاي بچگي پاك نوشته مي شه و وقتي كار ِ به اصطلاح خودشون انجام مي دن !! مي ذارن پاي عقل ِ ناچيز اما پر چيزشون.
*
از فيلم اصلا خوشم نيومد ! افتضاح بود
هر چند مي دونستم بد خواهد بود! به احترام آقاي كرامتي اومدم سينما! ممنون از دعوتشان!
*
و بزرگداشت سحابي ! ....
پرنده پرنده سراييد زندگي را
ثبت كرد سياه و سپيد زندگي را و اما ناتمام گذاشت خداحافظي را
*
در باب تئاتر! ديدنش مي ارزيد . يه بازيگر فوق العاده داشت! بيش از اينكه به تئاتر توجه كنن به آكساسوار توجه كردن! اما در كل بنظرم به عنوان كار دانشجويي خوب بود. خسته نباشند!
همين جا ، جا داره از دوستم "هما زاهد منش" براي تهيه ي بليط تشكر كنم ...وينك
*
تا وقتي قوانين احترام به حقوق حقيقي افراد را ياد نگرفتيد من اينجا سر نخواهم زد! والاسلام...

احسان گفت...

کارگردانی مسعود کیمیایی فوق العاده بود

کامروز گفت...

همه باید قوانین رو رعایت کنن و به هم احترام بزارن این یک امر طبیعیه
با کسانی که قوانین را رعایت نمی کنند برخورد می شود

کامروز گفت...

یکی از قوانین همینه :
شاید یکی نخواد نام خانوادگیشو کسی بدونه و نباید کس دیگه بدون اجازه اونو بگه

سعید اشراقی گفت...

رامتین.....؟!.....

به بچه آدم یک چیز چجوری باید گفت تا جدی بگیره و بفهمه که داره پاشو از گیلیمش درازتر میکنه!

اون موقع حرف ناجور میشنوی بهت برمیخوره و -0- (صفر) میشی.

بعضی وقتا صفر بودنتو رو بیشتر دوست دارم و قابل تحملتر میشی!.............................................

Sam گفت...

دوستان سلام
تئاترش خوب بود، از بعضی دیالوگ ها خیلی خوشم امد ، نورش رو میتونستن بهتر کار کنن ، موسیقی خوب بود ولی در بعضی موارد باعث میشد که صدای بازیگران به تماشاگران نرسه ، بازی ها هم خوب بود اما باز هم در مواردی مشاهده میشد که حس در صدا نبود .
-----------------------
دوستان عزیز خواهش میکنم قوانین وبلاگ را زیر پا نزارین
از این بیشتر هم احساس خوشمزگی بهتون دست نده که واقعا" لوس شده و به قول معروف شورش در اومده ، بخاطر حرمت کامروز دست از این مسخره بازی ها بردارین و فضای خوب کامروز را با این بچه بازی های به قول خودتون با مزه متشنج نکنین .

چه خوب میشد اگه رامـ... میفهمید که بین صفر ( 0 ) و یک ( 1 ) بی نهایت عدد دیگه هم هست . منم الان مثل سعید دوستدارم صفر که چه عرض کنم منفی باشی ( واقعا" دیگه خسته شدم از این شیرینی تلخ )

رامتین گفت...

شیرینی و تلخی تموم شد چون دیگه نیستم
دیگه هم کسی از لوس بازی هام ناراحت نمی شه
دوستان کامروزی ممنون که تو این چند ماه خیلی چیز ها رو بهم یاد دادین و دوست های خوبی بودین
خدانگهدار

شادی گفت...

سلام سلام سلام سلام.....
توجه توجه توجه....
امروز مجید و میثم رو توی دانشگاه دیدم گفتن که برای چهارشنبه ی هفته آینده دانشگاه آزاد شهر ری ازشون دعوت کرده که اون جا اجرای تئاتر شورایی داشته باشن حدود ساعت 12 تا 3 سفارش کردن که حتما بهتون بگم منم وظیفه خود دونستم که اطلاع رسانی کنم.

سعید گفت...

شادی عزیز ممنون از اطلاع رسونی و زحمتی که کشیدی.
من باید یه کلاسمو بپیچونم تا بتونم بیام.

BānØØЎê ĢĦām گفت...

من نمي دونم كه بتونم بيام يا نه! آخه تا 12 سر ِ كلاسم بعدشم خيلي دورِ
اما سعي مي كنم برنامه ام و تنظيم كنم
ممنونم شادي جان بابت اطلاع رساني

mgh22 گفت...

salam bebakhshid ke mozahem shoodam
too ye ghesmat az eshtebah emlaii darim lotf konid bartaf konid merc
age bad az akse aval 11khat biaid paiin molaheze mifarmaiid ke neveshtid
دانشگاه تهارن