۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

اجرای تئاتر شورایی در دانشکده فنی

در روز پنجشنبه 28 آبانماه آقایان مجید امینی و میثم سجادی در آمفی تئاتر دانشکده فنی به اجرای گونه ای از تئاتر شورایی خواهند پرداخت .
در این روز تئاتر شورایی با تکنیک داستاننویسی همزمان و به مناسبت سالروز ازدواج امیر المومنین و حضرت فاطمه با موضوع ازدواج از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت 13 ادامه خواهد یافت .
این هنرمندان گرامی در روز یکشنبه نیز یکی از تکنیکهای تئاتر شورایی را با نام مجسمه و با موضوع اعتیاد در آمفی تئاتر دانشکده فنی به اجرا گذاشته بودند .

۱۰ نظر:

MGH22 گفت...

omidavram hamishe shad bashi bache ha

رامتین گفت...

من حتما شرکت می کنم چون تاتر شورایی رو دوست دارم
تشکر خیلی خیلی خیلی مخصوص از کامروز برای اطلاع رسانی خوب

Sam گفت...

حتما" استاتیک رو صبح میرم که بعدش بیام ، خیلی دوست دارم تئاتر شورایی رو واقعا" خلاقانه است

مرسی از کامروز برای اطلاع رسانی

موفق باشید

BānØØЎê ĢĦām گفت...

من نيز باز بي خيال رياضي 1 مي شم و ما آم اما اي كاش تا 1 جدي جدي تموم بشه!:دي برسم به كلاسم
تئاتر شورايي سبك نويني است برخي از گرايش هاش برام جذابه!
ممنون از كامروز براي اطلاع رساني
و ممنون از ميثم و مجيد براي مار ِ تئاترشون

شادی گفت...

من که خیلی خوشم اومد!ولی یه جورایی تکنیک مجسمه رو بیشتر از تکنیک مجادله دوست دارم!
بازی مجید خیلی قشنگ بود بعضی جاها ترکیدم از خنده!
ولی بازم دمشون گرم ،اینا رو میگم:
سهیل خدا ، مجید و میثم

سعید گفت...

بسی خوش گذشت ، اصلا میشه با دوستان (کامروزی ها) جای باشی و خوش نگذره.
ولی این خانم(که اسمشو نمیدونم) و مولودی خوانی نذاشت بیشتر لذت ببریم

MGH22 گفت...

khili doss daram etela resani konid bazam biam bebinam vaghean ziba bood

رامتین گفت...

تکنیک مجادله هم مثل تکنیک مجسمه جالب و دیدنی بود
بازی مجید امینی واقعا زیبا بود
بازی سهیل و فهیمه عزیز هم دوست داشتم
با تشکر از سهیل,مجید,میثم و فهیمه

سهیل گفت...

در ابتدا متذکر میشوم که منظور رامتین عزیز استاد سهیل اعرابی بوده نه من!!!!!
اینجانب هرگونه ایفای نقش در اجرای اخیر را تکذیب نموده و در صورت تکرار و نشر اکاذیب به مقامات مربوطه میشکایاتم
در ثانی خیلی اجرای خوبی بود بعدشم که از سهیل کلی سوال پرسیدیم خیلی حال داد من که خیلی استفاده کردم به شخصه
ممنون

kamrooz گفت...

براي گذاشتن كامنت قوانين وبلاگ نويسي را رعايت كنيد .
*استفاده از القاب و صفات نامناسب توهین رکیک و افترای واضح چه به اشخاص حقیقی و چه به هویت های مجازی فعال در وبلاگ كامروز ممنوع است.
** استفاده از نام افراد چه حقوقي چه حقيقي ممنوع مي باشد.